Евролига сузама не верује

Мондо пише „PARTIZAN MTS: Navijači, urazumite se! – Kasa srpskog prvaka će zbog ubacivanja tvrdih predmeta na teren tokom utakmice sa Efesom biti „olakšana“ za 6.500 evra“ и уз текст поставља слику на којој је моја маленкост са својим најближима. Да ли се такав наслов односи и на мене? Да ли неко има право да тако нешто ради односно објављује? Имам ли право да их тужим? (Радо бих то учинио али ми то није пало на памет. На памети  – и у срцу, једино ми је Партизан.)

Што се тиче саме утакмице, били смо страшно понижавани! Били смо третирани као магарци и стока! Сасвим је природно да се поштен човек буни и покушава да се супростави таквој ситуацији. (Што није случај са играчима противничке екипе, пре свега са Савановићем и Вујачићем.)

Што се мене лично тиче, као и мојих најближих, преплавио ме је осећај немоћи и очаја. Богу хвала, никада ми није дошло да убацим нешто у терен, али сам  у једном тренутку сигурно пожелео да уђем у терен и прекинем ту лакрдију.

Једном речју, навијач је чудна сорта. Има ту свега и свачега. Зато ми се чини да тако безобзирно провоцирање навијача може да чини само особа која је или довољно зла или довољно луда или довољно глупа.

Оставите одговор

