„Мрачно доба макроекономије“

Професор Крагмен пише: „Ми живимо у Мрачно доба макроекономије. Запамтите, оно што је одредило Мрачно Доба није чињеница да је били примитивно – бронзано доба било је примитивно, такође. Оно што је Мрачно Доба учинило мрачним  била је чињеница да је толико знање  изгубљено, да је толико тога познато Грцима и Римљанима било заборављено од стране варварских краљевстава која су уследила. И то је оно што чини се да се десило макроекономији у већем делу економске професије“.

И, свом стилу, додаје: „У искушењу сам да идем даље и и да кажем да су  ме варвари преглазили, али претпостављам нећу.  О, сачекајте, претпостављам да сам то управо урадио“.

Морам признати да су ме преплавила помућена осећања: с једне стране, егзалтација јер сваком колеги могу да погледам у очи и кажем: Шта сам вам рекао? а са друге стране, осећање немоћи и очаја – ако један Нобеловац добије отказ после добијања Нобелове награде (Штиглиц), а други ламентира над својом судбином „прегаженог од стране савремених варвара незналица“, ШТА ЈА ИМАМ ДА ТРАЖИМ?

Једино што могу да кажем је да цитирам једног другог великог човека, као што рекох, највећег световног Србина Лазу К. Лазаревића: СВЕ ЋЕ ТО НАРОД ПОЗЛАТИТИ!

Веза

Оставите одговор

