Вршњачкогогија … како (бре)? #Peeragogy

И док многи ПЕПСИ (педагози  и психолози, прим. В.Б.В.) још увек грцају, штуцају, муцају концепте као што су он-лааа-јн педагогија креативни људи улазе у трку са (образовном) технологијом и стварају све нове и нове идеје.  Пажњу мо је привукао твит који се овог часа појавио, а односи се на предавање Хауарда Реинголда (Howard Rheingold)  –  “Social Media and Peer Learning: From Mediated Pedagogy to Peeragogy” које је одржано на Берклију јануара ове године. Peeragogy – вршњачкогогија или како већ нема сумње да је суштина  ИКТ 3.0, ВЕБ 3.0 итд.

Оно што ја као заинтересовани посматрач/практичар примећујем је да је неопходно да у поменутој трци прескочимо по који степеник јер ћемо у противном изгубити трку. Потребне су нам визије па онда мисије. Спремност на изазове 4.0 и на 5.0. и пре него што се они догоде.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s