Психокауч за корпоративне менаџере #Corporate identity: who do they think they are?

Via Scoop.itSustainable Economics

Прво је настао појам менаџерске револуције, затим проблем опортунизма менаџера и морал хазард проблем због принципал-агент проблема, онда друштвено (не)одговорно понашање, а сада је на ред дошао психијатријски кауч!

Мој једини коментар је: лицемерје! Лицемерно је од корпорација тражити нешто што би неко други требало да одради (креирање одрживог пословног амбијента на темељима демократских тржишних институција). Није парадигма одрживог развоја догорела до краја због корпоративних менаџера већ због недостатка општедруштвеног концензуса по том питању. Парадигма стратешког менаџмента је, по мом скромном мишљењу, потпуно јасна. Да парафразирам рекламу за сок од јечма: или хоћеш или нећеш.

„How can companies balance their interests with those of the wider world? New forms of corporate psychoanalysis could be the answer … “
Веза Via www.guardian.co.uk

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s