Шта нам је заиста потребно What we really need #Walmart #Sustainable business

Није баш по Шекспиру: „Много приче ни о ко чега“. Истина је да велике светске компаније активно раде на свом имиџу и реструктуирају се на начин да стратешки измене пословно понашања и своју пословну културу. Волмарт, са приходом од неколико стотина милијарди долара и са преко 2 милиона запослених, мултинационална компанија у јавном власништву, објавила је извештај о сопственом друштвено одговорном понашању. Подаци су разнолики јер је очигледно да компанија, све и да хоће, не може сама. Трошкови преструктуирања ка одрживом бизнису су превелики.

Оно што се констатује је да да су потребе дубоке и систематске промене у политици и глобалној потрошачкој култури. Шта ће донети Рио+20? Повратак на стару парадигму о одрживом развоју или даље утемељење парадигме о одрживој економији? А где смо ми у својо тој причи?

„But the bland recitation of accomplishments and challenges, with little passion or sense of urgency, is a reminder that we can’t rely on Walmart, or any other company or group of companies, to protect the planet from global warming. For that, we need deep changes in our politics and culture.“

Link

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s