Какав лик, страшан лик! (Или кратак пример гејмификовања кампање) #gamification #ColbertReport: Millennial #Generation Soup Campaign

See on Scoop.itSustainable Economics

Campbell’s youthful „Go“ soups come in a bag and inspire playlists on Spotify.

Вукашин Б Васић’s insight:

Какав лик! Невероватан! И када нам је лепо саопштио да ће једна генерација младих остати у историји позната као генерација која се супроставила Хитлеру, а друга тако што је зауставила рат у Вијетнаму, ова миленијумска генерација младих ће остати упамћена по  – супи!

„Али, вероватно мислите, шта је супа без музике? То сам и ја мислио! … Тако да потрошачи супе могу да креирају плеј листе коју прави персона супе …“

Какав лик, страшан лик! Само … не би требало претеривати са Великим Колбером.

🙂

See on www.colbertnation.com

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s