Како ће наша деца учити економију Our Children’s #Economics #Eichengreen

See on Scoop.itSustainable Economics

Many analysts today believe that economics will not change significantly in the next 20 years, despite the flaws revealed by the recent financial crisis.

Вукашин Б Васић‘s insight:

Професор Ејхенгрин, Беркли (Eichengreen, Professor of Economics and Political Science at the University of California, Berkeley) пита се какав ће бити уџбеник Принципи економије 2033. године. Једну причу причају бихејвиористички економисти, друго развојни, трећу историчари, четврту економетричари. Али, окрени обрни, ниједна страна не предвиђа да ће доћи до радикалних, револуционарних промена.

Поставља се питање да ли је таква визија логична када се зна шта се све догађало у последњих неколико година, не само у економској сфери већ и у пословном свету. Реалније је очекивати, тврди Ејхенгрин, да ће аутор уџбеника бити више редактор, без потпуне контроле на његовим садржајем, који ће се уређивати уз помоћ вики технологије. „Уџбеник више неће бити свезнајући извор мудрости“.

Мени је занимљиво да се осврнем на ситуацију код нас када размишљамо о средњим економским школама.

Прво, требало је да прође 12 година (од  тзв. петооктобарских промена) да би се променио уџбеник из основа економије.

Друго, код нас „промена“ по правилу значи укидање старог, а затим тумарање по мраку. Чини се да нас та „судбина“ ни овог пута није мимоишла.

На жалост.

See on www.project-syndicate.org

Advertisements

2 thoughts on “Како ће наша деца учити економију Our Children’s #Economics #Eichengreen

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s